Børneklubben Spiren

Børneklubben Spiren er en folkekirkelig børneklub. Når vi mødes, vil vi starte med at få lidt at spise, herefter vil der være bibelhistorie og sang og til sidst s lutter vi af med leg eller noget kreativt.

Vi ønsker at skabe et trygt fællesskab for børnene. Hvor de møder nogle nærværende voksne og får et kendskab til kristendom på en sjov og kreativ måde. Det er gratis at deltage og alle børn fra 0.-3. kl. er velkommen.

Børneklubben Spiren mødes hver tirsdag fra kl. 14.30 – 16.00, med opstart d. 9. jan. 24 og frem til sommerafslutning d. 28. maj. 24. Vi mødes i Nørre Snede sognehus.

PS. Vi mangler voksne/unge hjælpere i klubberne, til at hjælpe med det praktiske og hygge med børnene.

For mere info kontakt kirke- og kulturmedarbejder Laura Iversen (tlf.:28440341 eller lapi@km.dk).

Børneklubben Spiren